12 dagar kvar!

Sitter här med ett stort glas saft, BOB:s blåbär/hallon. Jag har druckit mycket hela kvällen. Jag och mamma gjorde palt till middag och med saltat kött på sidan om blir man mer törstig, pluss att jag kör med lite aromatkrydda på palten. Ja gott var det iaf, förutom min lingonsylt som var lite sur.

Jag försöker hitta en någorlunda bra sittställning här framför datorn men han den lille mannen i magen rör sig så otroligt mycket just nu att jag inte riktigt vet hur jag ska sitta bekvämt. Men det är då ett tecken på att han lever. Det är som att sparkarna blir starkare och starkare för varje dag. 12 dagar kvar, helt ofattbart... dagen kommer att komma tillslut då man äntligen får se honom.

Imorgon ska jag träffa Marika på byn, vi ska ut och äta, vet dock inte vars än, pizza är jag inte så mycket för så det kanske blir MIX för det var länge sen.



Den här jackan från HM vill jag så gärna ha! Men måste vänta tills magen försvunnit så man vet vilken storlek man ska välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0