Bullbak!

Tro det eller ej men igår fick jag för mig att baka bullar, men bakade bara på en halv liter för jag orkade inte stå i köket hur länge som helst. Det är riktigt gott med bullar, speciellt kanelbullar! Efter det for jag till Hanna och Egon för att se Yrrol, men vi lessnade ganska fort och böt till Indiana Jones, men då somnade jag istället och sov över där tills jag for och hämtade samme på polar efter hans nattskift som slutade klockan sex. Och vet ni hur länge jag sov idag? Jag låg i sängen ända till 14.15! Men det står ju att man ska ta vara på tiden och vila upp sig inför förlossningen så jag får faktisk sova så länge :) Om än det är otroligt att det är möjigt, just för att jag varken jobbar eller gör av med någon som helst energi om dagarna, men kanske är det biologiskt att kroppen ställer in sig på att sova ut.

Snart kommer Hanna hit, jag har blivit hennes "bästis" sen vi fått våran kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0