Ekar...

Idag är en sån där dag då man knappt orkar klä på sig, man känner sig som en flodhäst och inga kläder passar. Eller jag har tomt i garderoben, den ekar. Det blir samma gamla vanliga säckiga byxor (eller alladinbrallan som samme säger) och ett linne till. Man vill inte riktigt visa sig utanför dörren, men vi ska iväg till Viken idag och äta middag med Lisa och Pelle, och det är bra att jag tar mig ut då vissa dagar som denna känns tunga. Det är bättre än att gro igen här.

Igår hämtade vi ut systemkameran, så nu är det bara att fota och filma med den. Samme tog lite kort igår och när vi satte in dom på datorn höll vi på skratta ihjäl oss, man såg varenda pormask och vars sammes tand en gång i världen gick av. Kameran är för övrigt en Canon, EOS 500D. Tydligen kan man filma i full HD med den. Så det blir roligt att både ta fina kort och filma då man nu ska få barn. Samme har sett på sig själv från då han var liten och badade i Byske utan badbrallor, han hade världens vitaste stjärt :) Och på resten av kroppen var han brun som en pepparkaka.

Oj så hungrig jag blev, jag måste äta något om jag ska orka stå upprätt tills vi ska äta ikväll, frågan är bara vad. Det ekar även i kylen, inte bara garderoben.

Kommentarer
Postat av: Egon

Det är lika bra ni far till viken. Dagens muffins blev inte lika bra som tidigare dagar.

2009-08-07 @ 16:51:48
URL: http://egonfrankrike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0