Lite bilder

Här kommer lite bilder på bilbarnstolen och min mage i v 37+0. Måste säga att magen på den här bilden inte ser så stor ut men det beror på att han sjunkit ner så mycket och att han ligger och "gör sig liten"





Biligt och bra, 500 kr för att hyra en stol i nio månader. Perfekt, smidigt och enkelt.

Igår kväll for jag till mor och far i deras stuga och sov över där till idag. Idag blev jag och samme bjuden på kött i mjukt tunnbröd och världens godaste hallonpaj till efterätt. Men nu är jag hemma och samme är och tränar.
Jag ska försöka få något gjort, borde börja med disken som är det tråkigaste av allt men som dock måste göras.



Hallonpajen!

Kommentarer
Postat av: hanna

snyggaste bäbismagen i världen! :)

2009-08-07 @ 00:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0