Städa sovrummet

Idag har jag inte hunnit uträtta så mycket. Sov till klockan elva och hade planer på att fara och se ÄIF spela men ändrade mig med tanke på dagens oerhörda värme. Men vi håller tummarna att de gå bra för dem!

Mamma, pappa och Wilma har varit här en sväng, passade på att fota Wilmis lite, hon blir alltid så söt på kort :) Och vilka bilder kameran tar, helt otroligt!

Nu ska jag städa sovrummet, bädda rent och dammtorka. Idag går ju som sagt "min tid" ut, så sovrummet måste iaf vara städat innan bäbis kommer. Sen finns det massor massor mer att knoga på med men det får räcka för idag, samme ska få dammsuga :)

Vi kanske far upp en sväng till Tvärrå senare idag så jag funderar på om man skulle fara och köpa file för att grilla. Det är inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0