Vilken varm dag idag.

Idag var jag pigg redan klockan åtta på morgonen trots att jag inte sovit bra inatt. Jag följde med mamma och pappa till Piteå för att hälsa på lillebror. Efter att vi varit där for vi in en snabbis på mio och kollade på soffor. Mamma och pappa ska nämligen investera i en ny. Tyvärr är det ju så idag att man nästan måste välja mellan en snygg men då oskön soffa, eller en ful men skön soffa.

Nu känns det nästan så där olidligt varmt ute, man orkar inte göra någonting. Har gjort pannkaka till middag som jag bjöd Hanna och hennes kille Egge på. Egge stod för diskningen sen vilket var skönt att slippa :) Får lätt ont i fötterna helt plötsligt av att stå på ett och samma ställe, men det är vätska som hinner samlas.


Jag drömde inatt att jag vann pengar, kanske man skulle gå och köpa sig en trisslott.
                                        

                                      

Mormor och morfars hund Flingan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vi får se om det blir en "praktisk" ful soffa eller en snygg och "opraktisk":). Jag törs då inte bygga ihop en egen, den jag gjorde hamnade på 47000:-, på mycket;)

Kram mamma

2009-08-04 @ 09:36:11
URL: http://www.kathshome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0