:)

Då ska jag göra ett nytt försök med mitt bloggskrivande och hoppas på att datorn inte stänger av sig denna gång.

Julhelgen har som sagt varit bra med mycket god mat och trevligt sällskap. Men oj vad man har ätit, man vill inte tänka på alla kalorier man stoppat i sig, men efter nyår blir det nya tag för då är det dags för mig att börja på korpen. Det är riktigt roligt och bra träning.

I julklapp fick jag pengar, örhängen, ett strykjärn, en babyvakt, duschcreme, diskmedelspump i rött från cult och av Samme fick jag en jätte fin träningsväska, träningstopp, träningsjacka och träningsflaska från rönisch. Frågan är om jag ska ta det som en pik till att jag borde träna? :) Fast å andra sidan skulle jag även kunna ta det som en komplimang då han hade valt XS och S på kläderna. Fast kanske tanken är att jag ska träna så jag kommer i dem? =) Hur som helst så ska jag byta dem till M imorgon då jag drar till Piteå på mellandagsrean.

Edwin fick även han massor med bra saker! Pengar, BRIO matstolsdyna, SIA-ram, kläder och leksaker.

På juldagen var vi hos sammes mormor och morfar och på annadagen hos min faster Ihrene. På julafton var vi i korsträsk på dagen och hos mamma och pappa på kvällen. Dock kändes det ganska stressigt att fara mellan, man hann inte riktigt njuta av julefriden så framöver kanske vi kommer vara varannan jul hos våra föräldrar.

Ikväll har Emil, Sofie och Simon varit på besök! Det var roligt att träffa dom :)





Inte brist på saliv här inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0