Helgen!

Helgen har varit underbar! Igår for vi in till stan kring tiotiden, började med att träffa Lisa, Pelle och Aina över en fika. Hon är så söt Aina, hon har så mycket energi och glädje i sig :) Efter det shoppade vi lite julklappar och avslutade kvällen med bio och god mat. Vi unnade oss även efterätt på Ban Thai, oj så gott! Så i veckan får man dra ner på kalorierna när man legat på överskott i helgen :) Filmen, luftslottet som sprängdes var som de två andra filmerna av Stieg Larsson oerhört bra. Riktigt bra skådespeleri av huvudpersonerna.

Allt hade gått bra med Edwin hos mamma och pappa. Han vände sig för första gången från rygg till mage igår hos dom :) Så det fick vi inte vara med och se, men alldelles nyss innan det var dags för Edwin att kojjsa så gjorde han det inför sin mor och far också som blev så stolta :)
STORT TACK till mamma och pappa för skötningen i helgen.

Jag har hyrt första filmen av Johan Falk som jag ska sätta mig framför tv:n och titta på innan jag hoppar i säng. Tro det eller ej, men jag å Samme sov till 13.00 idag! Därför är jag inte så trött för att somna nu.

Vi fick tillbaka våran dator igår. Hårddisken gick ju sönder för drygt en vecka sedan, och det värsta av allt, där var alla bilder på Edwin sedan han föddes. Det gjorde så ont i mitt hjärta och ville inte tro att det var sant. Men det var det. Så nu finns det bara lite bilder kvar på mammas dator och en del hos svärmor. Datorer är verkligen inget att lita på. Man finner inga ord för hur hemskt det känns. Bara två dagar innan den gick sönder var jag på väg att framkalla massor med bilder, men av någon anledning väntade jag med det. Om jag då ändå hade gjort det!




Kommentarer
Postat av: BrittMarie

Tråkigt med bilderna. Var det ingen som kunde rädda dem??

2009-12-10 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0