Korta naglar

Ja då var det sista "ätasigspymättdagen" imorgon, alltså nyår :) Nyår blir att fira med mamma, pappa, hanna, egon och samme och edwin förstås. Min lillebror skulle vara med sina kompisar, så han går miste om oxfile med potatisgratäng imorgon :)

Idag bestämde jag mig för att klippa ner mina naglar som hade växt till sig så fint. Det är så svårt att klä Edwin utan att dom ska vara ivägen. Nu är dom korta, väldigt korta.

Edwin har börjat äta som en liten häst, han har nog en tillväxtperiod nu. Men det är så roligt då han slukar flaskorna! Tidigare åt han inte i onödan. Nu äter han nästan 170 varje gång ca var tredje timme. Nu är det bara börja köpa strl 68 åt honom. Han är väldigt lång.

Idag har vi varit och ätit blodpalt hos Janet och Erling, något jag inte ätit tidigare men det är faktiskt gott. Och inte dumt att bli bjuden på mat :)

Igår när jag var till stan shoppade jag mig en parfym för halva priset, en söt topp från bik bok, två siakrokar till edwins rum, en present till samme, en röd tröja och body till edwin. Missade Erik Grönwall som var i gallerian, jag hade fullt upp med shoppandet :)

Just de! Jag har ju beställt en dator. En alldeles egen. Hoppas den kommer imorgon. Det är en mini pc. Men fråga mig inte vad för någon, det var samme som hittade ett kanonerbjudande.

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jasså, så det blir sista "ätasigspymättdagen" i morgon, då kan du nog behålla jackan i small som du fick av Samme:)

Kjam Mamma

2009-12-30 @ 21:37:24
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Jessica

Kommer ihåg det där med naglarna.. Fick också klippa mina eftersom man dessutom var rädd att riva Elton. Man får "offra" mycket för de små liven! =)

2010-01-01 @ 12:35:49
URL: http://familjenglitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0