Måndag idag!

Ja då var det måndag igen! Min lille Per Edwin Karlsson har nyss somnat, 23.15 :) Han är bara för söt, han låg länge i spjälsängen och filurade för sig själv. När jag smög in tittade han på mig och log, som en liten buse :) Men med lite klapp baki ändan somnade han efter en stund.

Idag har vi varit hos mamma så att Samme kunde plugga ifred! Jag och Edwin har även hunnit med en liten promenad. På kvällen for vi förbi Janet och Erling, och Edwin pratade och skrattade på som aldrig förr.

På onsdag ska vi till korsträsk för då kommer Lisa och Aina på besök, på torsdag fyller pappsen år och på lördag blir det lilla julafton.

Nu mina nära och kära ska jag surfa vidare en stund på tradera innan jag hoppar i säng.
Lev å må.

Kommentarer
Postat av: Anna lena

Hej Sara! Vill du fortfarande ha resesängen och vinterpåsen eller har du hunnit köpa?

I så fall tar jag med mig det till jul.

2009-12-08 @ 14:29:22
Postat av: Sandra Lagerskog

Hej!

Så hemskt med eran dator och alla bilder som bara "försvann". Datorer är verkligen inte att lita på. Jag har faktiskt gjort något som jag länge tänkt, men fram till nu, inte fått att bli... Jag har bränt alla foton på skivor och skaffat ett bankfack att förvara dom i. Känns superbra! Nu är dom säkra vad som än händer med datorn, ja till med om det skulle hända någonting med huset.

2009-12-08 @ 22:25:07
URL: http://www.omalltolitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0