Nu är glada julen slut slut...

... hade precis skrivit ett långt inlägg då datorn stänger av sig! Orkar inte skriva om allt igen men tänker bjuda på bilder från julhelgen och återkommer senare med min text :)



I korsträsk hos farmor på julafton!



Edwin hos pappa.



Hos farbror Micke!



Edwins kusin Victor.



Edwins kusin Alice.



Jennie och Alice.



Hanna, Edwin, min moster Anna-Lena och hennes dotter (min kusin) Elvira. (I väntan på tomten)



Nu kommer nog tomten som för övrigt var min kära sambo :)



:) Tomten hade stappat med renarna och flugit in i ett träd, därför är tomtens näsa platt.



Mormor, morfar och Flingan!



Min mamma hade varit snäll i år.



Söta Elvira!



Världens sötaste tomte =)



Edwin hos min faster Ihrene :)



Min faster Maine och hennes karl Valter pluss min kusin Veronica!



Hos faster Ihrene.



Tror jag äter upp han snart :)



Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0