Tjoho!

Klockan är halv ett och jag har inte lagt mig än. Tänkte skriva ett par rader här innan jag hoppar i säng. Idag har vi varit och grattat pappa på hans 46:årsdag. Så vi har ätit tårta och haft en lugn dag idag. Imorgon kommer motti hem, och jag tror att hon längtar en aning efter Edwin. Han sover gott nu och ser ganska god ut kan jag lova.

Fredag imorgon, idolfinal. Vem vinner? Jag tror på Erik. Och håller nog även på honom. Har inte varit så inne i idol denna omgång som jag varit de tidigare åren. Jag har nog haft så mycket annat att tänka på.

Har hittat ett marimekkotyg som jag vill sy kappor till när vi flyttar. Dom klassiska blommorna i rött. Köket har ju rött och vitt kakel så jag tror det skulle bli riktigt fint.

Nu dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0