Det börjar närma sig!

Jag har påbörjat en blogg hur många gånger som helst men då jag inte riktigt lyckats få till en fin sida har jag gett upp. Men nu ska jag faktiskt försöka igen eftersom tiden till bäbis kommer börjar närma sig, då vore det kul att få visa upp honom någon stans :) Det är idag bara 32 dagar kvar innan BF den 25:e aug. Det känns så spännande och underbart. Man fantiserar om hur han kommer se ut, blir han ljus eller mörk, liten eller stor? Ja man längtar verkligen till han bestämmer sig för att komma ut!

Skulle göra färdigt spjälsängen ikväll men det visade sig att spjälskyddet var alldeles för långt!? Hur kan det vara möjligt tänkte jag. Jag återkommer med en bild då jag fått till rätt längd på den :)

Här nere är en bild på våran BRIO vagn som vi valde.
 
   
                                                          Här är vagnen som vi valde till våran lille krabat, väldigt enkel och stilren.  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu börjar det närma sig, det knyter sig i magen när man tänker på det. Jag längtar också:)

Kram mamma och snart mormor

2009-07-24 @ 16:31:40
URL: http://www.kathshome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0