Lunch med Jenny!

Idag har jag haft en trevlig dag på byn med Jenny! Vi åt lunch och strosade lite i affärerna. Köpte en jätte fin lykta i form av ett hus till mamma som tack för att jag äter så ofta hos dom! Blir så när samme jobbar och inte är hemma, man orkar inte göra mat bara åt sig själv.

Igår när jag skulle sätta upp vårat skötbord vi köpt från Ikea så fattades självklart två skruvar så det var bara ringa Ikea idag. Skruvarna skulle komma innom tre till sex dagar.

Nu ska mamma slinga håret på mig, kommer att blanda min nuvarande ljusa färg med lite guldblond färg!


Skötbordet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv för igår ! :) Det får inte gå så här länge mellan gångerna vi träffas :) Kul att du har börjat blogga, det var på tiden ;) Kram

2009-07-30 @ 21:20:37
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0