-skrubbat-

Idag har jag skrubbat lägenheten med rotborsten! Så nu är golven rena. Önskar att tiden skulle räcka till fler saker som börde göras. Och dom är många: rensa i skrubben, städa skafferiet, rensa alla lådor, få ordning på vinden och putsa upp ugnen. Men jag har ju all tid i världen, eller så inte :)

Edwin har ju upptäckt att han faktiskt äger två händer, lyckades fånga detta på kort.



Här beundrar han sin egen lilla hand.



Kom igen om ni vågar!



Min höger är farlig!



=)



Edwin i fluga!

Kommentarer
Postat av: Annette

Gudars himlar så sööt han är!

Kanske en blivande idrottsman? eller?

2009-11-11 @ 10:54:41
Postat av: hanna

som vanligt pirrar det i min mage när jag kikar på kort på edwin. längtar tills nästa vecka, då ska jag komma hem redan tisdagkväll hade jag tänkt. då tar jag hand om edwin så kan du skura ugnen, städa på vinden, rensa garderoben och kanske dra på gymet!

2009-11-11 @ 12:25:38
URL: http://byh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla vän, du får se det till att nu har du rent golv, det andra kan du ta en annan dag.

Som du vet är vi många som gärna tar hand om lilleman och då kan du städa hur mycket och hur länge du vill;)

Oj, oj så söta bilder, man får nog passa sig för den näven;)

Man längtar ännu mer efer honom när man ser honom på bild, men man får hållas till i morgon:)



Ha gott familjen

Kram Mamma

2009-11-11 @ 22:18:01
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Lisa

Oj, vilken sköning han är!!!



Kram från faster Lisa :)

2009-11-16 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0