Onsdag!

Snart är det slut på denna dag! Edwin sover gott och har som vanligt varit vaken i stort sett hela dagen. Det måste ju bara vara ovanligt att man är så pass vaken då man är så liten? Man hör så många andra bäbisar som sover minst fyra timmar om dagen som är lika gammal som Edwin. Han brukar max sova 1-1,5 timme under en hel dag. Men han är så skön, han har suttit och sett på fotboll med pappa, Simon och John som varit på besök. Men sen blev han lite gnällig så då gick jag för att söva honom och han somnade direkt.

Imorgon fyller mamma år så då ska vi dit och gratta henne. Och på söndag är det farsdag, vet dock inte vad man ska hitta på att ge till pappsen.

Usch, klockan är snart elva och här sitter jag som hade tänkt sova klockan 22. Men det är bara att borsta gaddarna och lägga sig!



Edwin bara en dag gammal. Tänk vad tiden går fort, har nästan glömt hur det var när han var så där liten. Satte undan massa kläder i veckan som Edwin vuxit ut, och det var nästan lite vemodigt att göra det. Har tiden verkligen gått så fort tänkte jag. Hans söta små jeans som han hade så ofta, och dom limegröna mjukisbyxorna som jag tror att motti blev less där ett tag :) Jag har ju iaf inte slängt några kläder så dom finns ju faktiskt kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0