59 cm lång

Ja i torsdags var vi med Edwin till BVC för att mäta, väga och göra läkarkontroll. Edwin hade vuxit till 59 cm och vägde 5490 gram. Allting var bra med lillgrabben men Gerd och läkaren konstaterade att han har en form av kolik då han började skrika och dra ihop sig. De såg även att hans hud var "skarp" och att han kanske reagerar på den ersättning han ätit så Edwin fick utskrivet nutramigen som är mjölkfritt. Han äter det nu utan problem trots att det smakar pyton! Han har ju inte gallskrikit 24 timmat om dygnet, men har under måltiderna tjorvat och dragit ihop sig mycket. Vi upplever nu skillnad då han ätit detta sedan i torsdags så det känns bra. Han sover så bra på nätterna vilket han iofs alltid gjort men nu sover han extra bra och är extra nöjd. Ja han är bara för skön :)

Vi har nog bestämt oss för att döpa iaf, vi var lite osäkra på om vi skulle göra det eller inte. Men så blir det iaf :)

Imorgon måste jag färga min utväxt, jag och mamma ska även på gårdings och kolla in ID:s mineralfoundation. Sen kommer moster Hanna hem =) Det blir roligt, jag tror att hon längtat Edwin en aning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0