8 veckor

Idag är min lille gulleplutt åtta veckor gammal! Snart två månader den 22:a :) Tiden går verkligen fort. Jag var in till storheden idag innan jag skulle hämta samme från massörutbildningen och köpte världens sötaste tjocktröja till Edwin! Han blev så vuxen i den :) Den var i grått och brunt, en sån där tröja med rutor fram om ni vet vad jag menar? Man ser ofta dessa rutor på slipover. Till tröjan köpte jag ett par bruna byxor, tycker brunt är så sött.

Nu är Samme på fotbollsavslutning och jag väntar på att körslaget ska börja ( i brist på annat )

Vad tycker vi om årets idoler förresten? Min far sa något bra som även stämde in på mig, "man är mätt på idol"
Det känns inte alls som förr. Artisterna känns inte lika bra detta år, inga favoriter alls. Hela idol "hänger löst"

Slänger in lite bilder som jag glömt lägga upp.



Marika och hennes Victor när dom var på besök för att se på Edwin.



Pelle, Edwin och Aina :)



Moster och Edwin.



Ute med pappa =)









Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Sara ! Hur är de med dig /er? :) De känns som att de var evigeter sen sist, har haft fullt upp på senaste o tiden bara rinner iväg! Vi måste träffas någon dag framöver. Så fina bilder du har på lillemannen! :) Kramar

2009-10-18 @ 23:18:53
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0