BVC

Idag var vi på BVC igen för att kolla så att Edwin går upp i vikt och det gör han! Han började ju äta så mycket mindre men så länge han ökar så är det inget att oroa sig för. Gerd trodde att det skulle komma att bli en mycket livlig liten gosse. Om hon grundade det på att han är vaken hela dagar och sprattlade massor nu när vi var där så förstår jag henne :)

Nu är dopet bokat och klart! Vi har varit tvunga att begränsa inbjudningarna till bara släkten då det annars blir svårt att dra någon gräns, ja det finns så många man skulle vilja bjuda. Hanna ska sjunga på dopet och hon har den mest underbara och vackraste rösten. Och i kyrkan passar den alldeles utmärkt!

Nu förösker morfar söva Edwin en stund, men inte vill han sova inte, han älskar ju att vara vaken =)



Bubbler i munnen :)



Dubbelhaka? Vem jag?


Kommentarer
Postat av: Therese



Haha det där är nog nå Norbergs drag, för Isabelle har exakt samman dubbelhaka, hihi =)

2009-10-21 @ 11:13:21
Postat av: hanna

jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag tycker om den där lille mannen. Igår började jag gråta innan jag skulle sova för att jag saknar honom och det känns så hemskt att jag kommer missa så mycket nu när jag flyttat till ume. blä för ume!!!!!!

2009-10-21 @ 17:22:50
URL: http://byh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0