försäkringskassan

Oj så less man blir på FK. Jag ringde dit idag för att höra om dom fått in våran överklagan. Ingenting syntes ännu och det var två veckor sedan jag skickade in brevet. Hon sa att man alltid får en bekräftelse på att man skickat in en överklagan men att det kan ta en till tre veckor. Herre gud, vad är det som tar en sådan tid? Sen frågade jag hur lång handläggningstiden kan vara från att överklagan kommit in. Då får jag till svars sex till tolv veckor! Ja det är ju otroligt att saker och ting kan vara så utdraget. Men vad ska man göra, det är bara att vänta och se.

Edwin har haft en "gorm-dag" idag och varit hård i magen. Det är så jobbigt. Han har inte varit tillfreds alls. Nu ligger han med moster Hanna på golvet och är irriterad på alla pussar han får som moster håller på att ta igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0