hej å hå

Oj så gott det skulle vara med en stooor godispåse! :) Men nu ska kilona bort så det är bara kämpa på! Hade tänkt träna ikväll men hinner inte för samme är och tränar nu, men imorgon ska han få vara med Edwin så jag hinner en sväng på gymmet!

Edwin har haft bajskalas idag och varit så nära på att vänt sig helt! Han svängde över hela kroppen men armen är fortfarande ivägen för honom. Men han kommer nog på hur han ska  göra snart.

Han är på så bra humör ikväll och det är så skönt. Igår hade han en stund då han bara grät det där gråtet som betyder " oj så ont det gör" Ja jag kan ju aldirg hålla mig utan gråter med han.



Edwin i sin nya tröja =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag förstår att du gråter med han. Det gjorde jag oxå innan allt hade landat. Jag tyckte det var svårt och jobbigt att känna så mycket för någon annan liten människa. Våga me om hjälp och kraft. Kram V

2009-10-29 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0