lördag

Jag som skulle lägga mig så fort Edwin somnat, men titta vars jag hamnade. Man ska passa på att sova då de små liven sover, men då har man oftast en del saker man bara måste få gjort. Ska skriva ett par rader här, hänga en tvätt och sen krypa ner i sängen. Edwin sover ju mellan oss, det har bara blivit till en vana men vi sa det ikväll att vi ska börja lägga honom i sängen istället.

Ikväll har vi varit i korsträsk hos svärmor och svärfar. Där bjöds det på god mat som vanligt, grillat med potatis och rotgrönsaker till. Vi beställde ett babygym från ikea med Maria då hon var dit som vi ska sätta upp imorgon. Edwin gillar verkligen att ligga och titta på saker. Han har blivit så mycket mera nöjd nu om dagarna, tror att magen håller på att "mogna" till sig. Jag tror även att Minifom-dropparna är bra. På torsdag är det dags för vägning, mätning och läkarbesök. Ska bli så kul att se vad han väger. Han växer massor på längden, jag har redan börjat använda kläder i 62. I dag fick Edwin ytterligare kläder av Tore och Marianne, han har då så han klarar sig :)

I torsdags var jag och Hanna in till Piteå på "tjej-kväll" där jag fyndade en jacka på halva priset och två tröjor. Då var "Edde" med pappa :)

Här kommer lite bilder :)









På väg ut på prommis med pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0