Fortsättning...

... på förra inlägget. Ja vad mer har hänt den senaste tiden, jo Jenny har också hunnit vara förbi :) Fick en jätte söt munkjacka och byxa i mörkblott/ljusblott. Av Therese och Isabelle fick Edwin en jätte tuff dress med musse pigg och en ko-pyjamas :) Den var så söt :) Ja vi har fått så mycket fina kläder av alla som varit och hälsat på! Nu är Edwins byrå mer full än någonsin! 

Idag ska Samme på match så då drar vi nog till mamma och pappa en sväng. Ska nog ta och baka en morotskaka där till imorgon då jag fyller år. Känns konstigt att fylla år nu, känns inte som man har tid med det :) Inte för att det är något speciellt med att fylla 24. Jag har alltid mina aningar om vad Samme köpt åt mig, men i år ville han inte att jag skulle säga vad jag trodde att det var för då ser jag om det är det eller inte :) Imorgon ska vi in för att mäta och väga Edwin igen, alltid lika kul att se hur mycket han har gått upp i vikt. Han ökar stadigt och ligger lite över sin kurva. Och lång har han blivit! Provade ett par byxor i går som helt plötsligt blivit för korta. 

Nu ska jag lägga in lite bilder :) 









Kalle på besök :)



Edwin och hans tremenning Isabelle! 









 

Kommentarer
Postat av: Ann

Tiden går fort tyvärr och dom växer snabbt, så passa på att använda alla söta små kläder. =) Grattis åter igen.

2009-09-14 @ 08:25:40
URL: http://annstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0