Fyra veckor.

Idag är Edwin fyra veckor! Han ligger just nu och sussar men har börjat "gorma" som han gör innan han vaknar.
Han blir bara större och större, nästan lite orolig att han snart kommer rulla fram :)  Vi sitter och väntar på besök av Marika och Victor. Igår hade vi främmande av John och Helena, av dom fick Edwin en stålmannen-pyjamas och ett par söta björntofflor!

Idag känner jag mig riktigt trött, det känns som jag skulle kunna sova 24 timmar i sträck, det tar verkligen på att vara mamma :) Och mot morronsidan har han velat äta ganska tätt, så det blir ganska hackig sömn.

Nu ska jag torka bort en hög med smulor från vårat köksbord innan Mika kommer.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0