Tjockis.

Glömde ju skriva att Edwin vägde sig i måndags, och vet ni hur mycket han hade gått upp? Ett halvt kg på en vecka :) Hur är det möjligt? Ja han växer så det knakar, då han är gnällig kanske han har växtvärk och inte ont i magen som de flesta bäbisar har :)

Igår hade vi besök av min kusin Ida, både jag och Edwin fick oss varsin present, jag fick en duschcreme från body shop och Edwin fick en jätte söt body och ett par byxor till.

Nu är vi hos mamma och pappa, kusin Therese och Isabelle kanske ska komma hit och hälsa på :) Jag hade tänkt hinna på byn och kika in på mim, skulle behöva lite nya kläder, vill dock inte handla för mycket då jag förhoppnigsvis ska gå ner massor mer! Är 2 kg från min "startvikt" då jag skrevs in hos BM, men mer ska bort!

Nu skriker Edde, ska fråga vad som är fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0