uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Men tiden räcker som sagt inte till, men idag har vi faktiskt tagit oss tid till att göra middag och inte bara värma potatisbullar. Inget fel med potatisbullar men det kan bli lite tjatigt i längden. I kväll har vi varit till korsträsk så farmor och farfar fick snusa lite på Edwin, han sov ju självklart hela tiden så imorgon skulle farmor komma förbi på dagen då Edwin är vaken, och det är han ju oftast på dagarna.

I lördags var vi och såg flickan som lekte med elden. Den var riktigt bra, jag har ju inte läst böckerna så jag har inte kunnat jämföra filmerna med dem. Det blev dock ingen shoppning för min del, jo en sjal för 99kr som jag inte förstått mig på hur den ska sitta (ja den är lite speciell)

Idag på dagen har jag, samme och Edwin hunnit vara på en liten prommenad. Samme är även hemma imorgon från skolan då han inte behöver in.

Edwin har fått världens sötaste skor av sin moster :) Även barngaljar och klädkrokar :)
Tack moster :)

Här kommer lite bilder på min sköna böna :)











Kommentarer
Postat av: Moster

Men jag tror inte jag har sett nå sötare, han är väldigt lik dig sara :-) Jag hoppas verkligen vi kan komma upp snart och snusa på han. Jag bokar han ett par dagar då :-)



Anna Lena

2009-09-30 @ 09:56:12
Postat av: moster hanna

imorgon ska det snusas så det står härliga till! kommer få edwin abstinens när jag blir borta i helgen! han är så ruskeligt och frukterligt snygg!!!!!!

2009-09-30 @ 21:41:46
Postat av: Mamma och mormor

Det verkar som det skulle behövas ett kölapp system hos Norberg/Karlssons;)

Så snygga bilder på lillkillen, man blir ju aldrig mätt:)

Ha det gott

Kramar mamma och mormor

2009-09-30 @ 23:48:16
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Kusin Therese



Vad fina ni är =) Och han växer =) Ni får komma och hälsa på jag och Isabelle snart! Kanske rent av kan ta en kopp kaffe inne i stan oxå nickar

2009-10-01 @ 09:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0