8 månader!

Ja idag blev min lille kille hela åtta månader! Kan inte fatta att tiden går så fort. Jag tycker det var nyss jag låg med värkar och skulle föda :)

Vi har som sagt varit till Gerd idag, och Edwin har kommit i den åldern då han kan vara väldigt reserverad mot vissa männsiskor, och även bli jätte ledsen. Idag när vi kom in till Gerd och Gerd tittade på Edwin så började han storgråta. Tårarna sprutade och han var nästan otröstlig. Tyckte både synd om Edwin och Gerd. Under tiden vi var där så fick Gerd passa sig för att titta på honom om vi skulle få något gjort :) Han vägde iaf 8620 gram och var 71 cm lång. Huvudomfånget var 46,2.

Men sen gick det över och Edwin var på sitt strålande humör så vi åt lunch och drog sedan in till Piteå! Han provade inte gnälla en enda gång, han var så nöjd, glad och belåten. Han tittade på allt som gick att titta på och inne på gina ville han raffsa åt sig ett par stringtrosor men då sa mamma stopp :) Hittade tre bodysar och två byxor till Edwin. Åt mig själv fyndade jag en väska för 99 kr :) Oj så mycket fina vårkläder det finns nu. Skulle kunna handla hur mycket som helst!

Innan vi begav oss hemmåt tog vi oss en fika inne i småstaden, det är så mysigt! 

Ikväll har jag och samme hunnit träna, gick dock inge vidare, men så är det ibland. Jag hade inte motivationen när jag var på väg dit. Och har jag inte motivation så blir jag så irriterad på mig själv när man inte lyckas med det man vill. Men jag tar nya tag till imorgon :)







Här ville visst någon äta upp kameran, eller kanske fotografen?


Kommentarer
Postat av: Mamma och Mormor

Ja denna lilleman får man skratta åt, han lyckas alltid med någon ny rolig min.

Tänk att han redan är 8 månader, du ska se, snart tar han studenten;)

Kramis

2010-04-22 @ 21:36:17
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Faster Maria

Skickar grattiskramar till Edwin. Jag måste se till att bli piggare så att han inte glömt bort mig och börjar gråta.

Puss och Kjam gullunge

2010-04-23 @ 09:39:45
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

aaw. Vilket charmtroll!



Jag tänkte trösta dig med att säga att tiden går dubbelt så fort när dom lärt sig gå och prata ordentligt... Men någonting säger mig att jag ska låta bli ;)



Kram på dig :)

2010-04-23 @ 09:50:30
URL: http://www.alltutommode.se/denise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0