Aprilväder!

Tala om aprilväder idag! Jag, Edwin och sambon hann iaf upp på byn idag innan snöflingana valde att visa sig.
Vi gick på byn för att betala jackan åt Edwin som vi lånade hem igår, vi handlade även lite småsaker till middaggen. Jag gjorde fläskfile i ugn med ris till, jätte gott! Man blandar en sås bestående av grädde, creme fraiche, soya och sambaolek och häller över den skivade filen innan man sätter in den i ugnen. Jätte gott, prova :)

Nu är det dags för lite "mammablirsåmalligochstolt" Min lille Edwin, ja han är ju enligt mig bara för söt! Och det verkar faktiskt vara väldigt många andra som också tycker det. Tidigare i veckan var vi in på banken jag och Edwin, kvinnan som hjälpte mig kunde inte hålla sig för skratt, hon tyckte han var så söt och härlig. Hon satt och log hela tiden och Edwin var på sitt charmigaste humör! Efter banken var det dags att charma apotekspersonalen, dom skrattade, log och vinkade åt Edwin. Då blir man ju inte annat än stolt mamma när andra människor skrattar åt att sin bäbis är så söt. Och idag på Ica stannade en kvinna som var på väg att passera oss, men när hon såg Edwin stannade hon till och sken som en sol när hon tittade på Edwin. Så söt så söt fick Edwin höra hela dagen :)
Nu har jag skrytit klart om min lilla bäbis :)

Har varit på ett gympass ikväll och det gick bra! Imorgon funderar jag på att kanske fara på korpen och träna där istället för gymmet. Men jag får se hur jag gör. Det som är så skönt med ett gym är att man kan styra sin träning precis då man har tid att träna.

Här kommer lite sköna bilder!



Nu ska jag visst lära mig att dricka själv...



... men vänta, hur kom den här hit?



... och vad var det egentligen i den där flaskan?



Så där, genast piggare!



Men morsan, inte vill jag ha den här på mig!

Kommentarer
Postat av: hanna

PLEEEASE COME AND VISIT ME SOON! jag bör egentligen inte läsa din blogg för jag blir så jäkla edwinsugen av alla bilder!

2010-04-18 @ 12:17:36
Postat av: Faster Maria Maria

Jag håller fullständigt med dig Sara. Sötare goare kile får man leta efter. Vi kan använda alla superlativ men det räcker ändå inte.

Kramar från faster Maria

2010-04-18 @ 15:18:15
Postat av: Denise - Mamma till Kevin

Haha, herregud vilka söta miner och dina kommentarer till bilderna gör ju inte saken bättre ^^, Så himla gullig kille !

2010-04-23 @ 09:53:36
URL: http://www.alltutommode.se/denise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0