Brun, eller mindre vit?

Idag har Edwins feber börjat ge med sig, som mest har han haft 38 grader, men han har inte behövt någon alvedon. Han har ätit bättre och är på väg att kunna kallas frisk igen :)

Idag gjorde jag tonfisksallad till middag och jag måste säga att det inte var någon höjdare. Det gick att äta, det var inte dåligt men heller inte gott. Men då har man provat på det iaf.

Har varit och solat för tredje gången idag. Ja inte för tredje gången denna dag men tredje gången sen jag började för 1,5 vecka sen. Jag har inte lätt för att bli brun, så jag brukar vara nöjd av att bli mindre vit :)

Nu ska jag mysa ner i sängen med datorn och se en film!


Att sola utan BH


Kommentarer
Postat av: Therese



Jag kör brun utan sol, för det är så jäkla dyrt och sola =) får vänta till sommaren istället, eller vårsolen =)Kan rekommendera en bra brun utan sol, och den är från apoteket. Den heter ACO brun utan sol, en mörkbrun tub. Den kör jag på. Men ett tunnt lager, för annars ser det ut som att man har skokräm i ansiktet, haha.



Hoppas Edwin mår bättre. Bella hälsar till honom!



Kram

2010-04-09 @ 07:35:02
URL: http://www.tessit.blogspot.com/
Postat av: Annette

Men Sara, har du varit å tagit kort på mej! Jag ska aldrig mer sola topless! skratt

2010-04-09 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0