Cafe storgatan

Idag har jag, Edwin, mamma och brorsan varit på byn och fikat. Eller vi åt oss en lunch. Edwin blev väldigt intresserad av en liten flicka. Han tittade och log åt henne, så himla gulligt det såg ut :)

När vi kom hem fick vi besök av faster Maria och faster Ihrene. Vi drack kaffe och surrade på. Edwin charmade alla med en del härliga och underliga miner. Ja man får verkligen skratta åt hans minspel. Han rör verkligen på hela ansiktet :)

Till veckan är det dags för andra föräldraträffen, ska bli roligt! Tror att den var den 14:e men måste nog ringa och kolla så att det stämmer, om än jag är rätt säker.

Idag har jag även hunnit träna, och det gick jätte bra :) Hoppas verkligen vädret är bättre imorgon än vad det varit idag. Usch, snö igen! Men det tinar ju bort rätt snabbt. Nu har vi slask och smågrus att se fram emot :)



Edwin på Cafe Storgatan :)



Ge mig något att äta nån gång!! Jag är ju faktiskt på cafe...



Nu kan jag ju faktiskt sitta :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

jo de är den 14onde :)

2010-04-09 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0