Cupkakes!

 Jag har blivit så fascinerad(?) över alla dessa olika cupkakes som figurerar lite här och där. Jag har faktiskt bestämt mig för att prova göra egna, dock inte lika avancerad som denna cupkake :)
Jag var på byn idag och köpte hem större muffinsformar och sprits, så någon dag i veckan ska jag ta mig tid och göra några stycken.

cookie-monster-cupcake

(bild lånad från google)

Idag har jag och mamma hunnit med mycket. Vi har städat, handlat och hunnit gå en liten prommenad. Edwin somnade kring sju som vanligt. Men oj vad han har ätit idag. Men han åt nog lite väl mycket för det kom upp lite mat senare på kvällen efter att han intagit sin middag. Idag till lunch så ratade han fisk och potatis, nej det ville han inte ha. Men lasagne gick bra :)

Har även hunnit gymma idag, gick bra idag =)

Här kommer det lite bilder på min skönis...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0