:)

Hej alla där ute, nu är jag tillbaka, efter några dagars påskfirande med familjen. Usch vad man sätter i sig godsaker under högtider, jag menar hur många har inte snaskat godis ifrån ett påskägg nu under påsk? Jag är iaf en av dom, men som sagt, det är ju bara påsk en gång om året, så vad gör man? Jo man äter :) Men nu är jag duktig igen och kör på som vaniligt.

Så vad har hänt under påsk? Min kära syster och hennes sambo har varit på besök, så i torsdags firade vi henne på hennes 22 årsdag. Det blev fika i chokladens tecken (hanna är galen i choklad)

Vi har även varit i viken hos svärmor och svärfar, där bjöds det på god mat och Aina hade sitt lilla kalas!
Då var alla småkusinerna samlade :) Edwin fick sig en påskpresent av sin farmor som vi döpte till "Anna-Anka" :) Den har han lekt massor med. Då Edwins overall blivit för liten fick han låna sammes som samme hade när han var liten. Ja han såg så rolig ut i den, men den overallen var ju snygg då :)

Vi har även hunnit vara i tvärrå hos mor och far, även där fick Edwin en påskpresent, då i form av en söt liten ko :) Så nu måste vi köpa fler djur så vi får till en liten bondgård. Även där bjöds det på mat, ja det har varit mat och gott överallt dessa dagar.

Imorse vaknade Edwin och var jätte ledsen, han hade spytt lite och jag tror att det var halsen som spökade igen. Han verkade ha lite ont i halsen och när han spydde så sved det säkert ännu mer i lillhalsen. Han har varit jätte glad och ätit bra hela dagen, men jag tyckte att han kändes varm mot kvällen och då visade faktiskt hans temp på 38,5 så det blev en alvedon innan det var dags för att sova. Nu sover han då så gott, få se imorgon om han blir förkyld.

Idag kom min elvinejacka som jag visat tidagare. Den var jätte fin, men min är i svart och inte marinblå som på bilden jag la upp.

Nu ska jag snart se en film, men först lite gobitar från helgen.



Hannas födelsedagstårta!



Edwin fick låna Fias basker :)



"Anna-Anka" :)







På väg ut i pappas overall :)



Jag finner inga ord :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin jacka =) Vart har du hittat den?

2010-04-07 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0