Härliga fredag!

Ja då var det fredag igen! Sitter och myser med datorn framför tv:n och intar lite smarrigt godis! Jag har varit osynlig här igen, och jag vet inte vad jag gör om dagarna då jag inte riktigt har tid att blogga. Men min älskade Edwin tar en hel del tid :) Sen har jag tränat på kvällarna och efter det stupat i säng.

Vi bor fortfarande kvar hos mor och far men nu börjar huset vara klart för inflyttning. Så har vi tur kan vi få flytta in i läggan i början på maj. Gruvar nästan lite grann då det är så mycket saker som ska bäras och packas upp.
Jag sitter och kollar runt på tänkbara gardiner till kök och vardagsrum men det är inte det lättaste. Eller jag har hittat en del snygga men då fondväggen i v-rummet är blommig är det svårt att matcha, eller det går inte. Så jag blir nog tvungen att välja vita, enfärgade gardiner där. Köket är lite lättare, en del av kaklet är rött så jag är ute efter en gardin med något rött i. Inte enbart rött då det kan kännas lite mycket jul. Men jag hittar säkert något bra, tillslut :)

Vad har hänt i veckan då? Vi har packat upp Edwins resesäng och lagt honom för att sova där istället för mellan oss. Det är då inga problem för honom att sova själv, brukar däremot ta över honom i våran säng på morgonen då han ätit välling. Lite mysigt pluss att han varit lite kall om kroppen. Jag tror det kan bero på att resesängen är så pass låg som den är, han hamnar nära golvet och värmen stiger ju uppåt.

Idag har jag, mamma, Edwin, Fredde, Therese, Isabelle, Anette och Ihrene varit och fikat på Cafe storgatan. Mamma bjöd på lunch och fika. Tack så mycket :) Edwin och Isabelle är så söta där dom sitter och leker bredvid varandra :) Man får sig alltid ett gott skratt! Efter lite matintag begav vi oss vidare ut på byn och strosade i lite affärer. Jag köpte Edwin en jätte fin vindjacka med tillhörande vindbyxor från sportringen. Hur söt som helst, i grönt. Det var storlet 74/80 vilket var alldeles perfekt. Han kan ha den nu och även till hösten.
På Kleda köpte jag även en jätte söt t-shirt som han blev så söt i :)

Imorgon ska min käre sambo stiga upp med vår käre son och jag ska få sova ut, det ska bli härligt. På söndag är det min tur att kliva upp :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0