Kan man...

... bli kär i en skådespelare? Ja ser man på Joel Kinnaman kan man ju inte annat än att bli lite småkär, ja så där på låssas, eller kanske på riktigt? :) Hur som haver, han är iaf en duktig skådespelare och manligt snygg. Jag kan förutom Johan Falk filmerna och Snabba cash starkt rekommendera "I skuggan av värmen" Där spelar han polis och blir förälskad i en kvinna som missbrukar.



Bilden är tagen från Goggle.

Nog om Kinnaman, tillbaka till verkligheten. Idag har det varit en lugn dag. Samme pluggade hemma så vi hann med en liten prommis på eftermiddagen och på kvällen ett gympass. Jag är så mör i armarna att jag knappt orkar skriva. Men någon liten rad måste jag få ner innan jag lägger mig för kvällen.

Till middag blev det en god köttgryta. I den hade jag fläskfile, paprika och Creme fraiche med svampsmak. Till denna gryta serverade jag ris, blev riktigt mumsig.

Min pappa berättade något läskigt idag. Han har varit i stugan, i hans föräldrahem och arbetat lite i skogen. Idag när han kom tillbaka till stugan och gick in i köket stod han häpen och undrade hur barnstolen, som han tidigare satt undan i sovrummet helt plötlsigt hade hamnat i köket igen. En del tror på spöken och andra inte. Vad tror du?

Nu ska jag sova. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Therese



Farmor eller farfar kanske ville att den skulle stå i köket =) Jag tror det finns ett liv efter detta. Farmor och farfar vakar över oss alla, det är jag säker på.

Saknar dom som tusan ibland....



Snabba cash: Jag kan inte annat än att hålla med dig, han är het ;) se men inte röra :)

2010-04-13 @ 09:20:24
URL: http://www.tessit.blogspot.com/
Postat av: irene södersten

Är helt säker på att stolen stod i köket när han for, om det vore sven eller Sanny hade nog puttrat en gryta på spisen Irene

2010-04-13 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0