Lite text.

Ja lite text hade jag också tänkt bjuda på idag. Vi har nyss kommit hem från gymmet, jag, samme och fredde. Ska snart hoppa i säng, imorgon blir det BVC på åttamånaderskontroll för Edwin. Tänk, imorgon blir han hela åtta månader. Jag kan inte fatta att det är sant. Men det är det, och han kommer bara bli större och större :)
Efter BVC så drar vi som sagt till Piteå med mamma. Ska bli roligt, jag ska kika in på Rima och se om dom har siffror från 0-9 i trä. Jag har tänkt måla dem i olika färger och sätta på väggen i Edwins kommande rum. Ja jag har så mycket ideer att jag lär få sluta ut hälften, för allt jag kan tänka mig göra i rummet ryms inte :) Men jag ska lägga ut bilder på rummet då det blir färdigt. Den som väntar på något gott...

Nu ska jag kika runt lite på blocket :)

Kommentarer
Postat av: Annette

Grattis "lillgrabben" du är ju

8 mån idag.En gó kjam från mej!

2010-04-22 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0