Ny frisyr!

Igår gjorde jag en rätt stor förändring av min frisyr, svärmor (som är frisör) tippsade mig om att klippa en rätt tjock och lite bredare lugg. Jag var lite rädd för att våga prova, men jag tänkte att jag måste ju prova för att se om jag passar i det eller inte. Jag var även så less min frisyr (om man ens kan kalla det frisyr) och tänkte att nu är det dags! Och det blev bra :) Jag är lite ovan, men jag tror att jag kommer vänja mig med tiden. Jag behöll längden men klippte upp det väldigt mycket. Tack Maria :)

Snart ska jag hoppa i kojjs, vi har varit på gýmmet, jag, sambon och brorsan. Jag hade lite otur idag, men trots det fick vi oss alla ett gott skratt. Jag körde en ryggövning medans sambon och brorsan lekte med en pilatesboll. Dom kastade den hit och dit och jag kände att jag var i farosonen för att i vilket ögonblick som helst ha den på mig. När jag avslutade min sista övning och rätade på ryggen, kastade sambon den stora blåa bollen emot mig. Yes tänkte jag, jag fångade den. Glad över min fångst kastade jag den tillbaka till sambon som kastade den vidare till brorsan, och då, helt plötsligt, från ingenstans ser jag den ett par cm från min skalle. Efter en mikrosekund ligger jag där, på golvet, men skrattar mer än gråter. Jag hade armar och ben överallt, och en pilatesboll bredvid mig :)

Idag har jag hunnit en sväng till Piteå, det var inget planerat men brorsan missade bussen till skolan så jag slog två flugor i en smäll, jag skjutsade in honom och drog sedan vidare på mekonomen och barnens hus för att kolla in en ny bilbarnstol till Edwin. Mekonomen visade sig vara lite dyrare än barnens hus, och jag tyckte stolen som kvinnan rekommenderade på barnens hus såg riktigt bra ut. Jag funderar även att kolla på Mullers, vad dom har för priser och stolar. Även barnens hus installerar stolar i mån av tid, precis som mekonomen.

På torsdag ska jag och Edwin hänga med mamma till Piteå så då ska vi kolla in stolarna lite närmare. Vi ska även strosa en sväng på stan och kanske ta oss en fika :)

Nu ska gaddarna borstas och ansiktet tvättas bort!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste lägga in en bild på dej ,så alla få se din nya frisyr för du blev jättefin.

2010-04-20 @ 08:40:41
Postat av: marika

tänkte precis skriva det förgående skrivare redan har skrivit... vill juh se en bild på din nya frisyr :)

2010-04-20 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0