Shoppingdag!

Idag drog vi in till stan och kollade in en ny bilbarnstol åt Edwin. Det är verkligen en djungel men vi fastnade för en som verkar superbra, och som tydligen sålts väldigt mycket av. Det är en Maxi Cosi.
Vi hittade även en present till svärfar som jag tror kommer bli bra, kan inte skriva vad ifall han skulle råkas läsa min blogg :)

Edwin fick sig även massa gulligt! (se bilder)

När vi gjort stan tillsammans stannde jag kvar då samme och Edwin for hem. Nu skulle jag få vandra för mig själv och få njuta av lite ensamhet. Jag skulle kunna gå hur länge som helst i äffärer, men halv åtta tog jag bussen hem och hade då shoppat mig en tröja och ett par skor.

Hittade inga gardiner idag, bara tyg till Edwins rum så nu måste jag börja sy.



Mina skor och tyg till Edwins gardiner.



Edwin fik sig ett par jeans, skor, pyjamas, kofta och bäst av allt, en brun skinnjacka och en cool basker/kepa till.
Har inga bilder på skinnjakan, men tänkte visa er det när han tar på sig det imorgon :)



Min tunika :) 


Kommentarer
Postat av: Thäääräs



Snygg tunika!! Vars köpte du den?

Ja nu är det verkligen dags och rensa vintergarderoben och försökte fynda sommarkläder, för dom från förra året kan man bara glömma, alldeles för litet. Köpte dock ett par ballerinaskor från H&M.



Känner nästan stress det här med kläder. Man vill ha kläder man trivs i och är bekväm i. Isabelle bryr sig inte så mycket. Man får passa på och njuta av den här tiden. För det kommer en dag då hon kommer och vill ha klänning när det är 30 minusgrader :] hehe.

2010-04-30 @ 20:06:44
URL: http://www.tessit.blogspot.com/
Postat av: Annika

vad fina skor du köpte, var hitade du dom någonstans?

2010-05-02 @ 12:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0