Tisdag.

Hej alla glada! (och alla andra) Kom alldeles nyss på mig själv att jag inte bloggat något på ett tag. Så nu är det dags!

Jag har just kommit hem från gymmet, idag var jag på polars gym med sambon. Igår var jag på badhuset. Inte dumt att ha två gym att välja mellan :) En maskin på badhuset är så mycket bättre än den som finns på polar så jag drar dit då jag behöver köra den.

Vad har hänt dessa dagar? Jag måste tänka efter...(man glömmer så fort)
I helgen har vi varit i viken och i tväråsel, tagit det lungt helt enkelt.

Igår stod jag och morsan i köket och bakade för fullt, även Edwin var med på ett hörn. Men han käkade mest på slickepotten :) Vi har bakat till imorgon då vi ska ha en liten "fika-bjudning". Några av mina fastrar som är hemma om dagarna kommer förbi. Det ska bli skoj! Synd bara att inte alla fikar, så vi får bjuda dem på en macka istället. Men frågan är om dom kommer kunna motså mina chokladcupcakes och mammas bullar?

På torsdag, eller fredag ska jag, sambon och edwin dra in till stan (jag vill till piteå och sambon till luleå)
Vars vi hamnar är ännu oklart. Syftet att fara till stan är iaf att hitta en present åt svärfar som snart fyller 60. Vi ska även prova en bilbarnstol, kolla på en tv-bänk och jag ska se om jag hittar några nya gardiner. En mysig dag i stan, bara vi tre :)

På lördag ska vi fira Roger som fyller hela 60 år :) Men frågan är den, vad ska vi köpa? Förslag? :)

Nu kommer lite bilder i blandad kompott, dom får tala för sig själva.









Majskrok (inte vårtor)

Kommentarer
Postat av: farmor

så fina muffins du bakat.Men finast är nog Edwin, så söt på bilderna.

2010-04-28 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0