bananflugor

Jag har skaffat några husdjur. Ett x-antal bananflugor. Visst är dom söta? :)



Har precis gjort en bananflugefälla och hoppas att mina husdjur drunknar i den.

Jag har gjort färdigt tårtbottnen till imorgon. Det som ska vara emellan gör jag strax innan främmandet kommer så det är så färskt som möjligt. Eller ska jag göra det ikväll så det hinner "sätta" sig?
Äh, jag gör det imorgon.

Sitter och ser på sommarkrysset, sambon är på lagfest. Ska snart krypa ner med min lille son som ser gode skön ut där han ligger och sussar.



Borsta, borsta tänderna :)


Kommentarer
Postat av: farmor

ja han är för söt den lille Edwin,just nu sussar Aina här brevidför Lisa har kräftskriva så jag sköter.

2010-08-14 @ 21:37:25
Postat av: Mamma och Mormor

Men inte får man vara hård med sina husdjur, dem ska man vårda ömt gumman;)



Snygg pyjamas kille:)

Kram Mamma

2010-08-14 @ 22:16:57
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: farmor

satt i mörkret o skrev igår så nu ser jag mina stavfel kunde inte tända för Aina sov.

2010-08-15 @ 09:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0