Ettårskontroll

Idag har vi varit på ettårskontroll och fick äntligen lyckliga besked om Edwins höfter, det är inget fel på dem. Jag kan inte beskriva hur skönt det känns att äntligen få veta att inget är "fel" Han kommer behöva träning för att stärka upp sin muskulatur kring lederna. Han är som sagt överrörlig och behöver bli stabilare. Men det kommer han att fixa med våran hjälp. Gerd sa att hon såg stor skillnad på honom nu från förra gången vi var dit. Ja det känns så underbart bra :) Sprutorna gick hur bra som helst att ta, ett litet skrik av spruta nr.2 men det gick snabbt över. Min lille kille väger 9610 gram och är 77 cm lång. Han är inte tjock men följer sin kurva, och det är huvudsaken. Så med andra ord, en bra dag på BVC :)

Igår var några klasskamrater åt samme här på besök. Edwin fick en present av dem, en jätte söt och häftig mössa som du kan se här nedanför :) Tack så mycket för den!

 barnkläder och Mössor/Halsdukar från Cheap Monday

Nu fick jag främmande av pappa och brorsan, jag återkommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0