FNU

Idag har jag och sambon kunnat bocka av lite från våran "måste göra lista" Bilen är städad, skrubben likaså och all tvätt är ihopvikt! Jag har även lagat mat åt Edwin och fryst ner så man har lite framför. Det blev laxgryta och köttbullar i gräddsås.

Jag har länge varit i valet och kvalet om att köpa en till barnvagn, inte för att det är något fel på den vi har, helt ärligt är det bland den snyggaste vagnen på marknaden, stabil och rymlig, enda minuset med den är att den inte har lufthjul. Nu är det inte därför jag länge funderat över en ny, men nu sen Edwin blivit äldre känns det som att man skulle klara sig med en lite nättare vagn, en med bara tre hjul som är lättkörd då man går i affärer. En vagn som är liten och tar mindre plats i bilen. Så tillsut bestämde jag mig för att köpa den här:



Detta är en Carena Swing 2010. En prisvärd och smidigare vagn. Våran första vagn kommer vi absolut att använda oss av under vinter och vår. Då vi är på längre prommenader i stugan hos mamma,pappa och svärmor och svärfar.

Nu är klockan natti natti för mig. Sov gott alla! Det ska jag göra...Zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0