Leos Lekland

Imorgon var det tänkt att vi skulle dra till Boden för att bada på Nordpolen. Men nu hade vi oturen att få en högst oinbjuden liten gäst under Edwins arm, mina damer och herrer, en liten svinkoppa. Igen. Blä säger jag bara. Dock verkar jag kunna hålla den i schack med noga tvättning och spritning, På hakan kan även där skymtas en koppa, men jag vägrar låta den växa något mer, så jag har alsolsprit och bomullsrondeller i bakfickan om dagarna.
Då det inte blev något badande för våran del kom jag på en annan lysande ide, vi drar till Leos Lekland på storheden imorgon istället. Det kommer säkert bli riktigt roligt för Edwin. Vem vet, kanske lika roligt för mig också. Hoppa och dyka i bollhavet (det är faktiskt riktigt roligt) klättra lite här och var och vara barn för en dag.

Idag har jag, Edwin,mamma och Anette varit på byn och fikat. Edwin fick en födelsedagspresent av Anette, tack tack :) Han har även fått mera kläder av min mormor och morfor, en jätte fin tröja och ett par fodrade byxor, perfekt nu i höst!

Nu ska jag se vad sambon filurer med i köket, har jag tur städar han, men har jag otur gör han det inte.

Han kokade ägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0