Punka

Imorse skulle jag och Edwin premiäråka med den nya vagnen, men vi hann inte så långt. Vagnet gick jätte trögt och det visade sig att ena däcket "smullit" efter att min kära sambo råkat pumpa i lite för mycket luft :) Men som tur var gick det att köpa en ny innerslang på sportringen. Så nu har vi provkört den och den är verkligen jätte härlig att köra. Smidig och bra.

Idag har vi varit upp till viken en sväng, gått en sväng på byn och tagit det lungt, Imorgon blir det tandläkaren för min lille pojke, han har som sagt endast en tand att visa upp:)

Usch vad veckorna går fort, snart helg igen och det innebär en vecka kvar innan Edwin fyller år. Hoppas verkligen att Uddens bagare hinner bli bra, både för hans egna skull och min, för jag vill verkligen ha deras tårtor. I värsta fall får jag göra egna, eller köpa på något annat ställe.

Nu sängen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gustav och Nelly fick vara till tandläkaren i början av sommaren. Jag tyckte det var tidigt för att dom brukar ju vara kring ett år då de ska dit.. Spelar ju iofs ingen större roll, för han tittade då inte ens i deras mun, gav lite info och en tandborste till dom var :-) Visst är det sjukt, snart är våra småttingar ett år, hur fort kan det gå egentligen? Ha det gott!

2010-08-12 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0