Söndag

Då var det söndag igen. Oj vad dagarna går fort. I fredags var jag som sagt i Luleå på dagen och shoppade "lite" grann. På eftermiddagen mötte jag upp Ida, vi strosade en stund i affäerna innan vi åt god mat på Ban Thai, även efterätt där slank ner. Men då kan jag säga att jag vat mätt, inte ens en droppe vatten hade fått plats i min magsäck.

Idag blev det så att jag, sonen, Mika och hennes Victor drog till S.sunderbyn för att hälsa på Tessan, Bella och Peter. Där bjöds det på både glass och fika! Edwin sov i 1,5 timme och ingen var mer förvånad än jag. Han som annars aldrig sover, och speciellt inte om det är mycket ljud, och det kan jag lova att det var idag :)
Edwin har ju som sagt en viss passion för hår. Det värsta med det är att han är snabb på ta tag i allt hår han kommer åt. Idag blev Bella hans offer och jag vet inte hur jag ska göra för att få honom att sluta "rycka tag" i allt hår han ser. Det är absolut inte meningen att vara dum när han gör det, han älskar bara helt enkelt hår och vill dra det till sig. Stackars Bella, jag hann inte vara med idag då Edwin lyckades lugga henne.

Vi brudar har planerat in en liten partydag tillsammans utan våra älskade barn. Äta god mat och avnjuta ett vinglas eller två. Ska bli riktigt roligt, så Tessan, hör av dig när du kan komma till Ä-byn :)

Här kommer lite bilder från dagen och fredagens shopping.



Edwin filurar för sig själv.





Haha.



Bella tränar på att äta själv :)



Tessan kämpade för att få Bella att sitta kvar i soffan :)



:)



Kläder till Edwin.



Nya stövlar och vantar.



Jätte söt stickad tröja, men måste byta till en storlek mindre.



Jätte fina och bra strumpbyxor, även en mysig huvtröja.



Det var Edwins shopping, och här kommer min:



Skor från Stadium, 599 kr.



Två sjalar från Cubus, 39 kr st. (rea)



Blus från HM, 199 kr.



Ett riktigt fynd från barnavdelningen, endast 450 kr!



Sist, och faktiskt minst, kökshandduk från lagerhaus 39 kr.

Sist men absolut inte minst:



Lilla skidåkarn som vi kallade Edwin :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så kul med bilder och det är bara konstatera att barn är bara för sköna:)

Kram Mamma

2010-08-29 @ 22:26:24
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Anonym

Oj vilken snygg jacka! Vart är den ifrån? :)

2010-09-01 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0