Tandläkaren

Ja igår var lilleman till tandläkaren. Han charmade tandsköterskan och var på strålande humör. Det var inga problem att få titta han i munnen, och tanborsten tyckte han var roligt att få smaka på :) Han har ju som sagt bara en halv tand än så länge, men vi har börjat borsta den nu. Ganska gulligt.

Igår hann jag putsa fönstrerna i Edwins rum, så nu ser jag vad grannarna har för färg på husen. Okej, så illa var det inte men nästan. Idag blir det att ta köksfönstrerna. Efter det har jag "bara" 6 stycken kvar :)

På söndag kommer vi ha ett litet förtidskalas där vi bjudit Edwins farmor och farfar och Micke och Jennie med barnen. Dom drar nämligen till Mallis nästa vecka och missar PK:s födelsedag. Så vi kommer bjuda dem på tårta nu på söndag istället. Jag har hittat ett recept som verkar smarrigt!

Nu är Edwin ute och cyklar med sin moffi. Han älskar verkligen det. Han har för övrigt varit så nöjd och belåten de senaste dagarna. Han har börjat masa och krypa runt själv mycket mera. På det sättet kan han göra lite vad han vill och behöver inte bli uttråkad lika fort som när han annars bara sitter rakt upp och ner. Det börjar närma sig den 18:e nu, tiden för röntgen. Man är inställd på operation så man inte kommer bli förvånad eller chockad, så då kan det egentligen bara bli bättre än vad man är inställd på.

Imorgon ska jag äta lunch med Ida, ska bli både  trevligt och gott :)

Nu är sambon på match, kommer hem sent skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0