Tillbaka

Hej igen :) Nu har farsan och brorsan precis farit hem, jag bjöd dem på kaffe, bulla och glass. Vi surrade på och pappa hade med sig bröd till oss. Tack tack!

För att återgå till mitt tidigare inlägg, jag var inte rikigt färdig med det. Jag skulle visa två saker som jag köpt idag. En matta till Edwin och en kofta till mig själv.



En jätte fin, mjuk och tjock matta från Ellos, hade kostat 600 kr men jag köpte den för halva priset :)



Kofta från mim! Jätte skön och fin!

Ja imorgon drar jag till Luleå för att träffa Ida, och på söndag blir det södra sönderbyn för att hälsa på Isabelle, Tessan och Peter :)

Nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kör försiktigt gumman:)



Kram Mamma

2010-08-26 @ 23:37:33
URL: http://www.kathshome.com
Postat av: Jenny

Oj så skönt att få veta att höfterna är ok!! :) Den där koftan är jag också riiktigt sugen på att köpa, sjukt fin ! :) Vi får höras till veckan om de passar med någon prommis!

2010-08-27 @ 13:01:37
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0