tjiho

Tjiho tjiho. Jag har precis satt mig framför datorn för att surfa runt lite. Styleroom är en riktigt bra sida för den som gillar hem och inredning. Så där sitter jag nu och får inspiration :) Inte för att jag ska göra något här hemma men det är så roligt att se hur andra har det.

Idag har varit en lugn dag, vi har varit med moster Hanna som senare på kvällen begav sig hemmåt till björkarnas stad. Vi saknar henne redan :)

Idag fick vi en kallelse för röntgen av Edwins höfter, så den 18:e ska vi till ÄVC. Hoppas verkligen att det inte är något som måste opereras. Han har förresten blivit mycket bättre på att ta sig fram, han ålar sig i världens fart och har oerhört starka armar. Han drar sig upp vid borden och har bara benen som stöd, så det är småarmarna som jobbar. Jag har satt ihop hans läragåvagn ikväll, så förhoppningsvis kanske han kan börja använda den.
Nu är det ju inte länge kvar till ettårsdagen! Jag måste baka mer och beställa tårtor, det är bara svårt att veta hur mycket tårta? Självklart blir det Uddens tårtor, dom är helt klart bäst.

Helgen har förresten varit riktigt skoj, sambon sa till mig innan vi entrade ikea, "nu glittrar dina ögon" :)
På kvällen åt vi god mat och avslutade med bio där vi såg Inception. Den får en 3:a av mig i betyg. Lite svår i början men annars bra.

Imorgon ska vi följa mamma till Piteå, strosa lite på stan och sen tänkte jag passa på att handla på Willys, eller Coop.

Svar till Hanna: Roligt att du gillar vårat hem :) Klockan är köpt på ikea för 499 kr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Brukar kika in på din blogg, en fråga vart har du köpt dom vita krukorna i köksfönstret?

2010-08-04 @ 08:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0