Vagel

Har fått en liten kompis under mitt övre ögonlock. En liten vagel. Oj så ont det gör. Den syns inte utanpå ögot men ömmar desto mer. Hoppas den försvinner snart.

Idag var jag in till Luleå för att handla en liten present åt Ewdin, köpa blommor på växtriket och handla på willys. Sen kunde jag inte låta bli att gå in på HM och hitta mig en jätte söt blus.

Ja nu är det snart 22:a augusti, ett år sen. Ett år sen våran kille kom till världen. Jag minns det som igår.
Imorgon kommer Tessan med familj och grattar för dom är på 80-årskalas på söndag. Ska bli jätte roligt att träffas, var så länge sen sist. Det är så roligt att se Edwin och Bella leka med varandra.

Får inte glömma att hämta ut tårtorna imorgon, inte så roligt att stå utan dom på söndag :)

Här kommer lite bilder.



Min nya blus.



Blommor från växtriket.





Idag kom massor med bilder från extrafilm som jag beställt. Dessa kort är från 1 - 11 månader på Edwin. Tänk, nu saknas bara ett.


Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Så söt blus du har köpt. Fina blommor, jag blir sugen att köpa egna. Ni har så fint hemma. Men finast är ju lille Edwin. Vi kommer på söndag.

Kram

2010-08-20 @ 20:56:07
Postat av: Faster Maria

2010-08-20 @ 20:56:46
Postat av: Faster Maria

2010-08-20 @ 20:57:21
Postat av: Mamma och Mormor

Jätte söt blus, jätte fina blommor och världens sötaste lill kille:)

Kram på er

2010-08-20 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0