Bitande kyla

Snälla tomten, jag önskar mig en mildare vinter.

Tänka sig, snart är det julafton. Tiden rusar fram, snart är det sommar. Eller drömma sig bort kan man alltid göra, för visst är vi less denna bitande kyla nu. Jag är inte riktigt färdig med julklapparna än, men snart ska allt vara inhandlat. Har även köpt födelsedagspresenten till sambon som fyller den 2/1. Så han får inte bara julklappar utan kort därpå även massa presenter :)

Det har gått rätt så bra på dagis i veckan om än han är ledsen när man lämnar honom. Dom hade luciatåg i måndags och då hade Edwin blivit jätte glad, klappat och lyst som en sol. Imorgon är jag ledig men ska lämna honom en timme. Jag tror på att vara där varje dag kan göra susen efter ett tag. Det är iaf vad jag hoppas på.

Ikväll har jag och samme fått skratta åt våran lille son. Vi skulle ha gåträning med läragåvagnen. Men då kom han helt plötsligt på att han skulle sitta i vagnen. Han lyckades krypa ner där och skrattade så gott. Han ville bli skjutsad, mycket roligare än att lära sig gå.













Jag skulle kunna titta på min stora bäbis 24 timmar om dygnet. Han är min goaste godis!!



Här vill han leka med kamerabandet. Titta så gulligt med de två små tänderna.

Ikväll har jag hunnit baka gräddkola med smak av polkagris och gjort nougatcrisp. Lite julgodis!
Nu ska jag slå in tre julklappar, sen ska jag hoppa i säng!



Kommentarer
Postat av: farmor

vilka härliga bilder på sköningen Edwin.

2010-12-15 @ 22:22:46
Postat av: farmor

vilka härliga bilder på sköningen Edwin.

2010-12-15 @ 22:23:31
Postat av: Mamma och Mormor

Vilka sköna bilder, han är klok lilleman, varför gå när man kan åka;)

Så du är snart klar med julbestyr, jag ska precis börja;)

Kramar

2010-12-16 @ 08:53:36
URL: http://www.kathshome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0