Flytta till Piteå

Ska inte jag och min familj göra, men idag har jag,mamma,edwin och hanna hjälpt min käre lillebror med ett litet flyttlas dit. Han kommer att göra sin praktik i Piteå och då är det bekvämt att bo där under den tiden. Lägenheten var jätte mysig med nya golv och snygga tapeter. Jag och Edwin passade på att dra in till stan en snabbis. Jag gick in på gallerix för att beställa en ram till förstoringen på PK, och vet ni vad det skulle kosta? 1600 kr med den ram och storlek jag hade velat ha. Ramar till bilder på 50x60 är av någon anledning svårare att få tag i, men tur som jag faktiskt har ibland så stod den där, en färdig ram för ett mycket bättre pris!  När vi kom hem och hade satt in bilden så märkte vi att ramen var lite för glansig, så vi ska nog dämpa ner den med en mattare vit färg.

Jag hittade även en julklapp till Samme som jag blev jätte nöjd med, hoppas han blir det också :)
Edwin fick en tröja från Lindex med pepparkakor på. Jätte söt.

Imorgon är jag,edwin,mamma,hanna och anette bjudna på lunch hos min faster maria. Så gott och trevligt.
Efter det drar vi vidare till dagis och jobb. Jag jobbar kväll imorgon, dag lördag och kväll söndag. Lämnar Edwin kring 13.30 och Samme hämtar honom strax efter fyra. Lagomt länge.

Just det, i onsdags var vi på familjecentralen som har öppnat här på byn. Jag hade aldrig varit dit så vi tänkte kolla läget. Det var massor med barn och mammor, även en pappa :) Jätte trevlig personal, jag pratade med en kvinna som var specialpedagog.

Nu ska jag surfa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0